منو
سبد خرید

مقالات

23 دی راهبردهای افزایش مشتری در تجارت
مدیر 2 166
آن‌ها به چه می‌اندیشند؟ قضیه این نیست که افکار خودمان را در ذهن مشتری جا کنیم. قضیه این است که باید به ذهن مشتری نفوذ کنیم تا افکارش را به‌دست بیاوریم..
23 دی هفت گام ساخت برند در اینستاگرام
مدیر 0 124
تا به حال از صفحات مجازی اینستاگرام خرید کرده‌اید یا به راه‌اندازی برند در اینستاگرام فکر کرده‌اید؟ این روزها تجارت و فرو..
23 دی رسانه‌های اجتماعی و بازاریابی محتوا
مدیر 0 91
تبلیغ نکنید؛ رسانه‌های اجتماعی را در دست بگیریدچگونه باید در بازاریابی جدید، قدم نخست را برداشت؟ توصیه‌ی من این است که به شرکت‌ خود اجازه دهید وارد ..
23 دی خدمات مشتری یکی از رموز موفقیت
مدیر 0 132
مردم از سازوکارها مهم‌ترند    چگونه می‌توان از ایده‌ی «تفکری که شالوده‌ی اینترنت است» برای خدمات‌ مشتری استفاده نمود؟ شکل سنتی خدمات مشتری، بر سازوکار..
23 دی چگونه تبلیغاتی اثرگذار طراحی کنیم؟
مدیر 0 114
درست به هدف زدن   نگرش کلی شیائومی نسبت به طراحی را می‌توان در عبارت «درست به هدف زدن» خلاصه کرد. به بیان روشن‌تر، یعنی تمام مدارک مربوط به محصولات و ..
23 دی راهبردهای افزایش مشتری در تجارت
0 117
چطور می‌توان محصولاتی تولید کرد که نسل جوان نتواند در برابرشان مقاومت کند؟ این پرسش پیچیده است چرا که به جنبه‌های متفاوتی از کار برمی‌گردد که از بین ..
23 دی دردسرهای آمازون در فروش مواد غذایی تازه
مدیر 0 132
فروشگاه اینترنتی آمازون سال گذشته Amazon Fresh را با هدف عرضه مواد غذایی تازه و تند مصرف به خدمات خود افزود؛ اما مشتریانی که در یک سال گذشته از این ..
نمایش 1 تا 7 از 7 (1 صفحه)