منو
سبد خرید

کولر گازی ایران رادیاتور سرد و گرم

کولر گازی ایران رادیاتور سرد و گرم
کولر گازی ایران رادیاتور سرد و گرم
کولر گازی ایران رادیاتور سرد و گرم
کولر گازی ایران رادیاتور سرد و گرم
کولر گازی ایران رادیاتور سرد و گرم
آمار فروش: 0
آمار بازدید: 33
26,500,000 تومان

کولر گازی ایران رادیاتور 24000 

کولر گازی ایران رادیاتور 24000 سرد و گرم A یکی از جدیدترین محصولات شرکت ایران رادیاتور است که از سال 1395 به عنوان عضوی کوچک از جدیدترین خانواده محصولات شرکت ایران رادیاتور وارد توزیع گسترده در سراسر کشور گردیده است. طراحی بسیار زیبا و منحصر به فرد این کولر باعث شده است که خریداران کولر گازی و اسپلیت را جذب خود کند. این محصول از برند ایران رادیاتور با داشتن کمپرسور روتاری GMCC ساخت شرکت توشیبا TOSHIBA و برخورداری از گاز مبرد R410a باعث جذب هوای گرم و تولید هوای خنک از طریق تبخیر مایع مبرد به گاز در اواپراتور می شود.

این مدل از کولر گازی این قابلیت را دارد که با ایجاد سرمایش و گرمایش در کلیه اقلیم های موجود در ایران با دامنه دمایی 7- الی 43 درجه سانتی گراد شرایط تهویه مطبوعی را برای ساختمان های مختلف فراهم کند. اسپلیت ایران رادیاتور مدل IAC-24CH/A با داشتن GOLDEN FIN  مقاوم در برابر خوردگی و زنگ زدن می باشد، در نتیجه برای شهرهای بزرگ و مناطق با رطوبت بالا مناسب است. کولر گازی ایران رادیاتور 24000 سرد و گرم A دارای عملکرد دوفصلی گرمایش و سرمایش است و برای متراژ 35 تا 50 متر مربع مناسب است. این کولر مجهز به ترموستات جهت اندازه گیری دما و همچنین خاموش، روشن دستگاه و نمایش عملکرد به مصرف کننده است. نمایشگر مخفی و ریموت کنترل این دستگاه شرایط راحت تری را برای استفاده آسانتر و دقیق تر فراهم می کند. عملکرد کم صدای یونیت داخلی با حداکثر میزان صدای 40 دسی‌بل یکی دیگر از مزایای این سیستم است. 

 

مشخصات کولر گازی ایران رادیاتور 24000

مشخصات کولر گازی ایران رادیاتور 24000 در ابعاد مختلفی قابل بررسی است. در حال حاضر کولرهای گازی ایران رادیاتور دارای یک مدل دیواری بوده و در پنج ظرفیت 9000 الی 30000 BTU/Hr، با قابلیت ایجاد سرمایش و گرمایش تولید می گردند. به طور خلاصه از مهمترین مشخصات کولر گازی ایران رادیاتور 24000 می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای کمپرسور روتاری GMCC شرکت توشیبا TOSHIBA 
  • دارای گاز مبرد R410a 
  • ریموت کنترل
  • دارای برچسب انرژی گرید A
  • کمپرسور مجهز به GOLDEN FIN ضد زنگ و مقاوم در برابر خوردگی
  • مناسب برای شهرهای بزرگ با آلودگی هوا
  • مناسب برای مناطق معتدل و مرطوب
نظر بدهید
توجه: HTML ترجمه نمی‌شود!
بد خوب